❁بوی عود و عطر گلاب❁
❁بوی عود و عطر گلاب❁

❁بوی عود و عطر گلاب❁

دین و شادی

میون اشک زینب

 

میون اشک زینب

به قتلگه رفته برادر

 

میبینه دشمن دریاست

دو دست خود میزنه بر سر

 

رو خاکِ تن علمدار

غوغای عاشورا شده

 

چو رفته پشت و پناهش

حسین من تنها شده

 

شده آشفته زینب

میون خیل اعداء

 

به دلش داغ اکبر

به لبش مهلاً مهلا

 

به کی بگم درد دلمو...

به کی بگم درد دلمو...

 

زخمی قلب مادر

که قتلگه ماوای حسینِ

 

میگه علی واویلا

که خاک تیره جای حسینِ

 

میسوزه دامن خیمه

یادآور زهرا شده

 

پریده رنگ سکینه

که دیگه بی بابا شده

 

زده دست و پا اصغر

به روی دست بابا

 

نداره طاقت زینب

به لبش مهلاً مهلا

 

به کی بگم درد دلمو...

به کی بگم درد دلمو...

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آزران وطن من سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 08:56 http://saadat52.blogfa.com/

بِسمِ الله الرَّحمـ‗َ_‗ـنِ الرَّحیـ‗_‗ـمِ
●•❤هر کار ارزشمندى که در آن بسم اللّه‏ ذکر نشود ناقص است.❤•●
"پیامبر صل الله علیه وآله بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 73، ص 305"
اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم
هرکس در جایی بر من درود بنویسند..تا زمانی که نام من در آن کتاب هست
فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند.
"پیامبر محمد صل الله علیه وآله...الثانی فیض کاشانی
سلام نام زیبای خداست و آغاز کلام
نخست سلام، سپس کلام.
امام صادق علیه سلام.
تحف العقول ص246 لطفا آدرس:saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آزران وطن من شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:49 http://saadat52.blogfa.com/

با سلام : آرزوی زیارت بی بی حضرت زینب بردل است خدایا امنیت وسفر زیارتش را برایمان رقم بزن.آمین

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد