❁بوی عود و عطر گلاب❁
❁بوی عود و عطر گلاب❁

❁بوی عود و عطر گلاب❁

دین و شادی

عید قربان





نظرات 6 + ارسال نظر

پروردگارا بخون شهیدان قسم دلتنگ رفتن و شهادت هستم

( یا رب )

آری دلتنگ رفتن هستم -- دلتنگ شهادت



بار الها سپاس بی کران تو را ...سپاس خدایا

خدایا از لحظه ای که عشق به شهادت را در وجود من حقیر شعله ور کردی ،تو را گواه میگیرم که:

هیچ وقت دل بیقرارم آرام نگرفته ،انگار همیشه دلتنگم،همیشه بارانی ام ،همیشه بی تابم

بی تاب رفتن ،بی تاب شهادت هستم.وقتی سالها قبل برای اولین بار قدم هایم را متبرک کردم به

سرزمین مقدس شلمچه ناگاه با زبان قسم با شهدا شروع به سخن کردم و اینگونه به زبانم جاری شد که گفتم:



قسم دادم به خاکت ای شلمچه که من راقبر در خاک تو باشد

به نام این شهیدانت شلمچه مرا یادی در خاک تو باشد

سلام بزرگوار ولایی و سپاس از پیشنهاد طرح ارزشمندتان. ان شاالله ختم سوره یاسین و واقعه و الرحمن هدیه درگذشتگان نماییم و یا همان ختم قرآن.... اجرتان با صاحب قران
پست اماده است . فقط اگر طرح ختم سوره های یاسین و واقعه و الرحمن باشد اشکال ندارد که ؟ چون در قلب زمین به سوی پروردگار رفتند و پاک هم از دنیا رفتند قلب قران را مکرر هدیه شان نماییم . لطفا نظرتان را بفرمایید تا طرح را اجرا نماییم . مجددسپاسگزارم. التماس دعای فرج - یاعلی

سلام بزرگوار،
ممنون از توجهتون، طرح قرائت سوره های یاسین و الرحمن و واقعه بسیار عالیست.

جنیفر پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:37

انسان چیست ؟
شنبه: به دنیا می آید.
یکشنبه: راه می رود.
دوشنبه: عاشق می شود.
سه شنبه: شکست می خورد.
چهارشنبه: ازدواج می کند.
پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.
جمعه: می میرد.
.

خدا رحمتش کنه!

جنیفر پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:37

اشتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند
سپس میهمان می شوند
و بعد صاحبخانه . . .

خدا کنه ما رو از خونه بیرون نکنند

جنیفر پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:35

سلام عزیزم
خوبی خواهری جووووووون
عیدت مبارک اشه

عید شمام مبارک

یا اباصالح ادرکنی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 14:09 http://yaabasaleh-mola.blogsky.com/

سلام و سپاس از هدیه بسیار ارزشمند و معنوی شما بزرگوار مهدوی . به پاس قدردانی در پست مولا ثبت مینماییم. و عرض تبریک عید قربان خدمت شما . التماس دعای فرج - یاعلی

با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد