❁بوی عود و عطر گلاب❁
❁بوی عود و عطر گلاب❁

❁بوی عود و عطر گلاب❁

دین و شادی

پیوند آسمانی



عاقد: خدا


شاهد: رسول خدا (ص)


دفتر: لوح محفوظ


مکان: عرش


عروس: کوثر


داماد: حیدر


* سالروز ازدواج آسمانیشان مبارک *



نظرات 4 + ارسال نظر
جنیفر شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:36

سلام آبجی خانم خوبین
ایام به کام هست
آجی جونم پوزش این بنده حقیر رو بپذیر که این موقه میام برای تشکر
یک دنیا ممنونتم عزیزم بخاطر تبریک تولدم و لینکی که گذاشتی

خواهش می کنم، قابل شما رو نداشت
ان شاءالله تولد 120 سالگیتون

زهرا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:46 http://golesang.mihanblog.com/

ارها مهربانیت را به من نشان دادی
وجودت را با تمام وجودم لمس می‌کنم
زیبای من نفس به نفس احساست می‌کنم
چه زیبا و نورانی می‌درخشی
دل تاریکم را روشن کن
مهربانم بار دیگر دستم را بگیر
می‌ترسم، می‌ترسم گم شوم
ناپدید
هیچ وقت خودم را بدون تو
بی نگاهت ، بی محبتت، بی لطف و مهربانیت ندیدم
نمی‌توانم ببینم
خدایم من را رها نکن
تنهایم نگذار
نگذارم به حال خویش
مهربانم تنهاییم را تو مرحمی
دلداریم ده
با من مهربان باش
دستم را بگیر، که تنها تو ماندی برایم
بلند کن این خسته‌ی راه زندگی را
تنهایم نگذار
تنهای من تنهایم نگذار

الهی آمین

زهرا چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:28 http://golesang.mihanblog.com/

سلام اکلیلی جان
ظهرقشنگت بخیرباشه
سالروزازدواج شان باکمی تاخیرمبارک

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹-آل عمران﴾

طـرح صلـوات به مـناسبت گـرامـیداشت هفـته دفـاع مقـدس هدیه به روح عظیم شهدا...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد