❁بوی عود و عطر گلاب❁
❁بوی عود و عطر گلاب❁

❁بوی عود و عطر گلاب❁

دین و شادی

ولادت حضرت معصومه(س)



Красные розы




آغاز دهـۀ کرامت و




میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)




و روز ملّی دختران




بر شما مبارک



Разделительная линеечка



امام رضا(ع) فرمودند:



کسی که حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت کند،



پاداش او بهشت است.


Разделительная линеечка



نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 15:16 http://golesang.mihanblog.com/

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم
شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا
بر منتهای همت خود کامران شدم
ای گلبن جوان بر دولت بخور که من
در سایه تو بلبل باغ جهان شدم
اول ز تحت و فوق وجودم خبر نبود
در مکتب غم تو چنین نکته دان شدم
قسمت حوالتم به خرابات می‌کند
هر چند کاین چنین شدم و آن چنان شدم
آن روز بر دلم در معنی گشوده شد
کز ساکنان درگه پیر مغان شدم
در شاهراه دولت سرمد به تخت بخت
با جام می به کام دل دوستان شدم
از آن زمان که فتنه چشمت به من رسید
ایمن ز شر فتنه آخرزمان شدم
من پیر سال و ماه نیم یار بی‌وفاست
بر من چو عمر می‌گذرد پیر از آن شدم
دوشم نوید داد عنایت که حافظا
بازآ که من به عفو گناهت ضمان شدم

بنت الزهرا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:40 http://dabestanbandegi.mihanblog.com

این دخترکه خاک قم به وجودش معطر است
تـــکـــرار آفـــرینـــش زهــرای اطـــهر اســــت
تکــــــرار آفــــرینـــش افــــلـــاک بر زمــــیــــن
تکــــــرار آفرینـــــش عـــرش مــــصور اســــت
میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر مبارک باد

بر شما هم مبارک

عروسک کوچولو شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 16:47 http://www.tillehayeman.blogfa.com

این روز خوشگل و صورتی به شما هم مبارکــــــــــــــــ

بر شما هم مبارک، عروسک جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد